BrickBatch: Effektivt hantera din BrickLink-butik
BrickBatch är en gratis Android-applikation utvecklad av TT Studio Informatica snc som gör det möjligt för BrickLink-butiksägare att enkelt hantera sin butik, spåra beställningar och visa butiksstatistik. Med BrickBatch kan användare effektivt hantera inkommande beställningar genom att uppdatera beställningsstatus, kontrollera objekt i beställningen och skicka Drive-Thru-meddelandet när beställningen är skickad. Appen erbjuder även funktioner för lagerhantering, vilket gör det möjligt för användare att ladda sin kompletta inventering, visa den efter kategori, beskrivning, färg, typ och tillgänglighet, och uppdatera detaljer med lätthet. Dessutom kan användare få åtkomst till BrickLink-katalogen, kontrollera objektets tillgänglighet och färg, visa den aktuella prisguiden och beräkna delvärden för set, minifigurer och utrustning.
BrickBatch erbjuder en praktisk funktion för delning som gör att användare kan kontrollera delningen för set som börjar från koden. Användare kan också övervaka sin butiksstatistik, inklusive totala årliga och månatliga försäljningar, genomsnittlig försäljning, antal beställningar, feedback mottagen och totalt sålda objekt. Den ger värdefulla insikter i sålda objekt efter färg och typ, bland andra mätvärden. Det är viktigt att notera att BrickBatch kräver ett BrickLink Säljarkonto för att fungera.
Se till att API-åtkomst är aktiverad innan du använder BrickBatch. Kontoaktivering kan ta några timmar, och användare kommer att kontaktas av administrationen. BrickBatch är inte godkänd eller certifierad av BrickLink, Inc., även om den använder BrickLink API.